Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Kapitel 29 - Helgen som var

Av sad-girl - 8 februari 2011 16:59

Oj vad jag är glad för en mans skull just idag! Du vet vem du är :)

Att någon med samma dilemma som jag verkar nått någon slags vändning, förändring glädjer mig enormt!


Jag ser att det är fler som tittar in här efter helgerna, vilket ju säkert inte är så konstigt, med tanke på att det är den tiden av veckan som det möjligen skulle "hända" någonting på min front. Men...DEN dagen då jag har några glädjande nyheter, lär jag ha en rubrik med stora bokstäver som basunerar ut den sensationella händelsen.


I helgen gjorde vi två saker som vi inte gör ofta


1) Lördag: åkte och bowlade, bara han och jag.

Kommer inte ihåg när vi sist gjorde någonting sånt tillsammans. Hunden fick vara hemma under tiden och det var bara vi. Jag fick storstryk. I bowling alltså.


2) Söndag: Jag föreslog att vi skulle gå ut och äta middag tillsammans, vilket aldrig heller händer. Visst vi köper skrutt mat och tar hem, men vi är aldrig "ute på restaurang" tillsammans. Vi gick till ett italienskt hak och käkade urgod mat. När vi sitter där tar min sambo min hand och tittar mig ömt i ögonen och säger "Nu ska jag säga någonting till dig, för att stärka ditt självförtroende som jag monterat ner, och som jag tror att du kan uppskatta att höra med tanke på hur det varit och ännu är.... "

I detta skede höll jag andan, jag hade inte en aning om vad som skulle komma ur hans mun - jag bara hoppades att det var någonting väldigt väldigt bra, eftersom han öppnade så där... Sedan säger han följande:

"Jag har haft sex med...lite över hundra tjejer, men det är ingen förutom du som fått mig att komma utan hjälp av mina händer" Han ser så kärleksfull ut när han säger detta, som att den informationen skulle vara värdefull för mig. Sedan säger han " Du är fantastisk, helt fantastisk och jag älskar dig såå.."

Den sista meningen blev grumlad av det han sagt innan. Allt jag kunde tänka på var alla hundra brudar han legat med. Jag har väl FATTAT att det är många, hade kanske till och med räknat med fler än så, det dubbla, men jag har också uttryckligen sagt, tidigare, att jag ALDRIG vill veta HUR många -varför i helvete skulle jag vilja veta det???!!!! Till svar fick han

"Det vet jag, det har du redan sagt.." Besviken, på något konstigt vis.

Jag vet ju att han ville få mig att tycka att jag är speciell bland "alla dessa hundratal", att jag är unik och fantastisk. Men HUR ska jag kunna göra det, när det ENDA som ringer i mitt huvud är det uttalade jävla antalet han varit med??!

Jag tittade ut genom fönstret på restaurangen och tänkte "hur många av de som passerar här utanför har han avverkat?"


Näe, jag hade svårt att sortera ut det positiva i hans ord, även om jag vet att det enda syftet med dem var att få mig lite gladare...


Ingenting annat av större vikt har hänt sedan sist. Möjligen att jag ska börja dra i lite trådar så att vi säkert kommer oss iväg på någon solresa, annars är allting precis som vanligt.


Uppdaterar snart igen, nu ska jag och tröst shoppa lite nya kläder innan jag börjar åka hemåt :)


/ S

 
 
Ingen bild

DL

10 februari 2011 18:13

Hej vännen S,

Åh, visst är jag glad. Det är fortfarande på topp. Vi hade sex igår kväll. Kan du tänka dig... mitt i veckan!! ;)

Men din kille... alltså varför var han tvungen att säga hur många han har legat med. Håller med dig fullständigt totally att den informationen kunde du ha varit utan. Suck! Inget direkt gentlemanna-beteende att säga hur många till antalet man har haft en sexuell relation till. Detta var märkligt. Men du, 100 tjejer! Stämmer verkligen detta tror du? Nu spekulerar jag lite. Om han haft över 100 tjejer och säg att han "byter" tjej var 4:e vecka så skulle det ta ca 8 år att "gå igenom". Eller var det bara ONS och inga riktiga förhållanden? Om det var ONS så kan han ju mycket väl förstå att han har haft problem med att komma om han enbart "jagar fram" sin egen orgasm när han egentligen behöver (uppenbarligen) en mer utmanande uppladdning . Nu när han funnit dig och tryggheten i dig så njuter han på ett nytt sätt som han inte gjort tidigare. Du har gett honom något som han inte tidigare fått.

Nu spekulerar jag ännu mer. Kan det vara så att han inte alls har haft så många sexuella relationer innan dig? Eftersom han har berättat för dig tidigare att han behöver tuggmotstånd och har en lång startsträcka för att komma i sexuell stämning. Han behöver som sagt bli utmanad. Det har han till stor sannolikhet inte fått av ONS, i och för sig kan ju det förklara att han själv fått hjälpa till att med att komma, men kan det istället vara något fysiskt problem som han lider av. Tänker på problem som att behålla ståndet? Det är knäckande för sin manlighet och något han säkert skulle dra sig för att hamna i den situationen, alltså undvika sex.

Nu har jag bara skrivit rakt ut hur mina tankar vandrade när jag läste ditt inlägg.

Fick du något snyggt handlat då? ;)

Ha en underbar helg!! Där jag bor har våren göra sig påmind. Underbart! Och du... våren sätter känslor i brand. Även hos din kille!! ;)

Skriver snart igen min vän.

Varm kram från DL.

sad-girl

15 februari 2011 11:29

Hej DL min vän,

NUU ska jag för säga HURRA! Till allt det härliga du upplever nu, och jäklar alltså, sex mitt i veckan, haha, det trodde du minsann inte för bara ett par veckor sedan :)

Nej.. jag vet faktiskt inte varför han var tungen att få det ur sig, kanske för att jag skulle fatta hur speciell jag är bland alla dessa – men ÄNDÅ. Jag har ju sagt till honom att jag INTE för något i hela världen vill veta hur många han haft sex med innan mig. Han har själv sagt att det är många och bara den informationen i sig är mer än jag behöver veta. Varför tror en del killar att tjejer uppskattar eller tycker att det är någonting överhuvudtaget att veta??! Jag fattar inte det? What´s in the past, is in the past – det har ju INGENTING med mig eller oss att göra??!

Om jag hade frågat honom och velat veta – då hade det varit en annan sak.....

Jodå, tro mig, det är väldigt sannolikt. Han är 42 och har varit vild när han var yngre, festat mycket och till och med slagits lite förut, som full och dum. Han har bytt tjejer och haft ONS som andra byter underkläder. Han har ju dessutom frikostigt berättat att han började ha sex när han var 12..Bara en sån sak. Till och med berättat lite detaljer runt det – som jag inte heller någonsin velat höra eller veta. Det var inte förrän han kom upp i 20-års åldern han lugnade ner sig och sedan hade några långa förhållanden. Han tycker att det är lite tråkigt att jag är så känslig och att han inte kan berätta vad som helst till mig, att sånt som hänt i hans yngre dagar, information kring hans tidigare förhållanden eller brudar inte får nämnas osv. Men VARFÖR är det så svårt att förstå att jag inte har någon glädje av sån information?? Är det så jäkla svårt att fatta att jag bara blir ledsen eller stött när han så lättvindigt pratar om sånt, när hans intresse för mig på det planet är närmare obefintligt?

Och jag hade kanske lite för bråttom när jag skrev att han inte tidigare kommit utan sina händer hjälp. Det jag borde förklarat närmare var att det gällde när jag så att säga gjorde jobbet med munnen. DET hade han aldrig upplevt med någon innan mig. Men faktiskt så kvittar det. Inte ens den formen av sex händer ju, så varför skulle jag bli glad av att veta det?

Och det är ju inte så att han inte kan bli hård heller, däremot påstår ju han att det inte är någonting han kan styra över.. och syftar då på att hårdheten i sig inte betyder att han har lust. Men det förstår jag inte heller. Jag trodde att jag visste allt om killar och deras kroppsfunktioner och i alla mina tidigare förhållanden, så har det räckt med att killen lägger sig nära mig för att ”lusten” ska slänga sig över dem och vilja ha mig. Men för min sambo så existerar inte detta, att han blir hård innebär inte att han ska vilja ens locka fram någonting hos någon av oss. Och det gör mig ännu mer nedstämd. Man måste väl för tusan inte vara kåt INNAN man lägger sig i sängen för kvällen tex? Man kan väl smekas och kela och BLI det, eller???! Suck... Det går verkligen upp och ned, nu är det lite mer ”normalt” på jobbet , efter en helt vansinnigt hektisk period, så nu går hjärnan på högvarv igen.

Åå ja – jag hittade mig lite fina kläder :) Alltid kul att shoppa nytt, även om jag aldrig shoppat så lite som jag gjort senaste året!

Hoppas du/ni fick en supermysig och fin Alla Hjärtans Dag :-)

Det blir ett litet inlägg om min egen lite senare, STOR kram till dig DL och tack för att du är mitt ständiga stöd och bollplank! // S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sad-girl - 18 mars 2011 11:43

Mina batterier är laddade. Helgen uppe i norr gjorde mig gott!   Veckorna går ju som bekant fortare än blixten, men min "long-weekend" hos min familj tar nog priset ändå. Jag hann ändå göra allt möjligt, äta mammas goda middagar enligt den sedvan...

Av sad-girl - 7 mars 2011 11:05

Så har ytterligare en månad passerat – Februari är förbi. Och fortfarande är det dött. Stendött.   Jag har däremot kommit igång med träningen nu, efter många om och men. Hann bli sjuk också, när min kropp fick stå ut med ett tufft träningsp...

Av sad-girl - 15 februari 2011 13:01

Det såg ut att bli en bra dag...   Måndagar är för mig ingen lek. Jag har otroligt svårt att tvinga mig upp på morgonen, alltid dödstrött och en aning för medveten om att ännu en helg passerat utan intimitet. Det är egentligen för mig helt obegri...

Av sad-girl - 25 januari 2011 16:01

Tro det eller ej – men igår lyckades jag...UTAN tårar! Ja, alltså jag lyckades ta i vår heta potatis, utan att lipa....Helt otroligt!   Efter vårt praktgräl senast, som jag också berättade om, har vi inte berört vårat olösta problem och d...

Av sad-girl - 12 januari 2011 18:45

Länge sedan sist, jag vet.   Mest beror det på att jag helt enkelt inte haft någon som helst inspiration och inte heller någon ork. Hela december månad har jag haft ruskigt mycket på jobbet och nu är det ännu värre, med allt vad bokföring heter. ...

Ovido - Quiz & Flashcards