Alla inlägg den 7 december 2010

Av sad-girl - 7 december 2010 21:22


Inatt och natten innan hade jag sex.....


Men inte med min sambo.....utan med en kollega, eller rättare sagt en nyanställd på det företaget jag jobbar. Han är rätt snygg, ett år äldre än mig och ursprungligen från Tyskland. Vi kunde inte hålla tassarna borta från varann.


Detta har inte hänt på riktigt, utan jag drömde alltså detta två nätter på rad. Helskumt och när jag vaknade var jag tvungen att titta om jag faktiskt fortfarande låg bredvid min sambo - och jag fylldes av dåligt samvete.


Men det är också så nära riktigt sex jag kommit på......3.....eller 4 månader nu. Kanske till och med längre - jag har faktiskt ingen aning mer. Har tappat räkningen helt och hållet - och varför i Helsingland skulle jag vilja hålla koll på det? Det är ju patetiskt! Jag har nollställt mig och räknar inte längre veckor eller månader, det har gått alldeles för lång tid och det är inte värt det helt enkelt. Jag minns inte hur det var. Om vi någonsin har sex igen (jag och sambon då, hehe) så kommer jag inte veta hur man gör känns det som.


Yes- jag är officiellt inne i någon slags PMS vända, så jag förväntar mig inte att allt ska vara peachy peachy de närmaste två veckorna, utan en sån där period där jag äter Polly, inte är överdrivet glad och förmodligen kommer muttra en hel del åt min sambo - och svära över små skitsaker.


Som exempelvis garagedörren som svällt och frusit, så att jag när jag skulle dra ned handtaget gjorde illa handen två gånger och höll på att få psykbryt och gormade och svor så hunden blev rädd.


Men förutom det är det stabilt..Eller ja.. som vanligt.


Hur är det för er andra som brukar läsa och skriva här, har någonting ovanligt hänt er? Några framsteg?


Ovido - Quiz & Flashcards